BlogRosshalindarozali: DIABETIS SEMAKIN PARAH!!

4 Dec 2016

DIABETIS SEMAKIN PARAH!!


Diabetis @ Kencing Manis memang perkataan yang tak asing lagi..kita tengok di blog ada, di facebook ada di iklan2 pun banyak kan.

Tapi tahap kesedaran kita pasal penyakit ni tetap sama.. "Aku tak kena penyakit ni..kenapa perlu aku alert..relax sudah la"...

Jangan macam tu, jika anda bukan pesakit diabetis tapi pasti kawan2, sedara mara ke atau kenalan anda akan ada masalah ni kan..

Diabetis ni ada banyak tahap..tahap perlu kawal kadar gula yang diambil..tahap perlu kawal pemakanan..tahap biasa2 saja..tapi arini saya tak nak sembang pasal tahap diabetis..just nak share supplement yang sesuai untuk pesakit diabetis..VIVIX!!



Bagaimana VIVIX dapat membantu pesakit diabetis??

πŸ‡ Sumber antioksidan di dalam vivix  dari kombinasi 4 bahannya dapat membantu MELINDUNGI dan MEMBAIKI sel yg rosak akibat dari radikal bebas.

πŸ‡ Polifenol yg terkandung dalam anggur Muscadine akan MELAMBATKAN PENCERNAAN dan PENYERAPAN karbohidrat dalam darah dan seterusnya MENGELAKKAN pengumpulan gula yg tinggi  semasa proses pengambilan karbohidrat tadi..

πŸ‡ Polifenol Anthocyanins dalam VIVIX membantu memperbaiki PENGLIHATAN dan PENYEMBUHAN luka dengan segera..lazimnya pesakit kencing manis banyak alami luka yang lambat sembuh sehingga mula merebak..

πŸ‡ VIVIX MENCEGAH pembentukan Protein AGE (Advanced Glycation End Products). Protein AGE terhasil daripada protein dan gula yg berlebihan dalam badan..

Alhamdulillah banyak testimoni pesakit DIABETIS yg sembuh dengan pngambilan VIVIX Shaklee termasuk customer saya samada luka baru ataupun yang telah dipotong kaki..




InsyaAllah..kita ikhtiar seadanya..selebihnya kuasa Allah S.W.T. kan..

Yang nak mencuba boleh wapp saya ke 01135161912 okay..kita bagi harga SPECIAL punya..Yang pasti FREE POS untuk pembelian vivix ni 😊..


No comments:

Post a Comment

BlogRosshalindarozali © . Designed by MaisarahSidi.com