BlogRosshalindarozali: Saya telah berpindah...Boleh hubungi wakil JUALAN SHAKLEE berdekatan anda..

4 Dec 2016

Saya telah berpindah...Boleh hubungi wakil JUALAN SHAKLEE berdekatan anda..

Assalamualaikum semua..

Rasanya ada dikalangan customer saya yang masih mencari2 saya di Pulau Langkawi untuk Cod barang2 shaklee.. ๐ŸŒ

Maaf..saya hanya boleh pos yer..saya kini berpindah ke Kuantan, Pahang. Yang nak dapatkan produk2 shaklee secara Cod disini boleh wapp atau call saya - 01135161912..

Boleh juga hubungi wakil jualan saya di sekitar kawasan anda..

1) Pulau Langkawi
     *  Nazhatul Shima
     * Adibah
     * Healmi
     * Kalsom
     * Siti Budriah
     * Muriza

2) Perlis
    * Masrul Mazlin
    * Sarah
    * Linda
    * Aza
    * Zarifah
    * Salmah

3) Ayer Hitam & Alor Setar
    * Miza

4) Sungai Petani
    * Ami
    * Sikin

5) Manjung, Perak.
    * Ina

6) Melaka
    * Hafizah
    * Zairah

7) Negeri Sembilan
    * Noradlina

Nak beli dari saya pun boleh..Rundingan adalah PERCUMA..๐ŸŒ

   
   


No comments:

Post a Comment

BlogRosshalindarozali © . Designed by MaisarahSidi.com