BlogRosshalindarozali: SUSU KURANG?? USAH RISAU LAGI DENGAN ADANYA SET PENYUSUAN SHAKLEE..

19 Feb 2014

SUSU KURANG?? USAH RISAU LAGI DENGAN ADANYA SET PENYUSUAN SHAKLEE..

Alhamdulillah..Arini saya ingat nak share pasal Breastfeeding Set @ set penyusuan Shaklee..Set penyusuan Shaklee terdiri daripada ESP, VITALEA, B COMPLEX, VITAMIN C PLUS, OSTEMATRIX & ALFALFA COMPLEX..


Set penyusuan ini akan membekalkan nutrient lengkap untuk ibu dan bayi. Proses penyusuan akan menjadi lebih mudah..

Saya tak cakap kosong jer, sebab memang saya pengguna set penyusuan ni..Alhamdulillah..sampai sekarang masih bagi ada susu untuk Ayra..hehehe..even kat rumah pengasuh dia minum susu formula..at least saya berusaha nak bagi susu ibu kat Ayra kan..

Ok..let see apa faedah set penyusuan ni untuk anda mommies..

  • ESP ~ Sumber protein untuk ibu, baby,bagi tenaga untuk ibu, menyenyangkan si ibu sebab waktu menyusu kebiasaanya ibu akan kuat makan, so salah satu fungsi esp untuk kekal kenyang, serta bagi susu ibu berkrim dan pekat..so baby akan cepat kenyang..
  • VITALEA ~ Sumber multivitamin dan multimineral yang penting untuk tubuh
  • B COMPLEX ~ bertindak sebagai anti stress, membantu mengurangkan keletihan,kelesuan..jika si ibu stress akan mengganggu proses pengeluaran susu..
  • VIT C PLUS ~ untuk immune booster si ibu serta baby,so x cepat la kena jangkitan penyakit seperti selsema dan sebagainya..
  • OSTEMATRIX ~ untuk menggantikan kalsium yang hilang semasa tempoh kehamilan,bersalin,berpantang dan penyusuan..jadi ostematrix sumber kalsium untuk si ibu serta bertindak untuk hilangkan lenguh2 kebas2 anggota badan..
  • ALFALFA COMPLEX ~ bertindak sebagai 'milkbooster'  untuk banyakkan susu ibu serta memudahkan proses pembuangan si ibu..

So, tunggu apa lagi ibu2, jom berikan nutrient terbaik untuk tubuh anda walaupun anda berniat untuk susukan si manja anda sehingga usia 2 tahun..Yang penting, baby kita gembira, kita pun sihat dan kuat tanpa sebarang penyakit semasa tempoh penyusuan..

Saya dah..Anda pula bila??? Nak dapatkan set penyusuan ini dengan harga JIMAT boleh direct pm or call saya yer..Selain itu, banyak kombinasi set penyusuan untuk anda mengikut BAJET anda..nantikan entry seterusnya yer..

 
 
Hubungi Saya:
 
 
FB Rosshalinda Rozali I 011-35161912 I ciklindakhairul@gmail.com
Pages www.facebook.com/messages/KedaiSupplementku
COD : Area  Pulau Langkawi dan  lain2 area guna pos laju

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments:

Post a Comment

BlogRosshalindarozali © . Designed by MaisarahSidi.com