BlogRosshalindarozali: Mealshake yang ohsem...

11 Oct 2014

Mealshake yang ohsem...

Salam semua...

Malam ni saya nak sembang pasal Mealshake... Mealshake ni adalah sumber protein dan menyediakan hidangan lengkap serta asid amino . Nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.



Mealshake diperbuat daripada bahan semula jadi seperti buah-buahan, sayur- sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dll. Lactabumin adaah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam system tubuh dari peringkat bayi sehinggalah dewasa. Biasanya Lactabumin ini mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dll.

Antara manfaat Mealshake adalah :

  • Sebagai nutrisi lengkap untuk tubuh kerana menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan. Kekurangan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. juga mengandungi soya lesitin yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protin(tidak mempunyai laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, imun dll.

  • Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel utk proses membesar.

  • Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

  • Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik

  • Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari usus dan perut.

Lagi Faedah Mealshake..


Harap entry kali ini berguna untuk anda semua.. Untuk tujuan pembelian dengan harga yang JIMAT boleh hubungi saya yer.. InsyaAllah anda akan dilayan dengan mesra..


FB Rosshalinda Rozali I 011-35161912I ciklindakhairul@gmail.com
COD area Pulau Langkawi, lain2 area guna pos laju
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit






No comments:

Post a Comment

BlogRosshalindarozali © . Designed by MaisarahSidi.com