BlogRosshalindarozali: APA YANG BEST DENGAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE???

13 Oct 2014

APA YANG BEST DENGAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE???

Salam dan selamat pagi semua..

Alhamdulillah arini, saya dapat curi lagi masa untuk update produk Shaklee lagi.. this time nk story pasal PERFORMANCE DRINK  Shaklee...

 

 
 
Performance drink ni adalah minuman isotonic yang kaya dengan elektrolit dan mineral yang diperlukan oleh badan.. Kiranya lebih kurang macam 100% macam tu la tapi yang bestnya yang ni bukan ada gas yer..hihi.. Perisa pulak natural orange..so semua orang sure suka..x manis..just masam2 sikit jer..
 
Antara komponen elektrolit yang penting dalam PD :
 
 
 
PD dihasilkan kali pertama pada tahun 1980-an oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programmed). Melalui perkasaan produk PD dari Shaklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan sehingga kini..
 
Ia juga merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet Amerika Syarikat. Pd juga direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat.
 
Para atlet bertaraf antarabangsa dan penegmabara terkemuka memilih PD sebagai pilihan utama mereka kerana minuman ini membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam dunia sukan mahu pun pengembaraan.
 
Ujian klinikal membuktikan rumusan eksklusif OptiCarb yang sudah dipatenkan akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.
 
Berbeza dengan minuman isotonic yang lain, PD mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.
 

Antara manfaat utama PD :
  • Meningkatkan daya ketahanan badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, me ingkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • Memberi Tenaga dan Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan seimbangkan metabolisme air dalam tubuh. Mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride.
  • PD juga dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang tinggal di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja seharian.
  • Mencegah Penyahhidratan - mengurangkan kehausan, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah dan penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
PD adalah satu hidangan lazat untuk diminum bila2 masa saja tambah2 time cuaca panas dan boleh dicampur dengan minuman lain. PD juga sangat sesuai untuk para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, penyahhidratan otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula, pening dll.

Antara TESTIMONI PD seperti dlam gambar yer..



Untuk sebarang pertanyaan dan order dengan harga JIMAT bolehlah terus hubungi saya.. Normal price PD RM 82.50 untuk kegunaan satu bulan setengah.. tapi jika pembelian dengan saya harga RM82.50 x diapply yer..lagi murah ok..InsyaAllah..

Jom sapa2 yang selalu melakukan aktiviti harian yang terlampau sibuk tu, cepat2 dapatkan PD anda arini..hihi..

Sekian info untuk arini..nantikan update terkini dari saya untuk anda tentang set2 yang boleh dicombine dengan PD Shaklee..

Sekian.. :)

FB Rosshalinda Rozali I 011-35161912 I ciklindakhairul@gmail.com
COD area Pulau Langkawi, lain2 area guna pos laju
 
 


No comments:

Post a Comment

BlogRosshalindarozali © . Designed by MaisarahSidi.com