BlogRosshalindarozali: Anak Kurang Selera Makan?? Jom atasinya dengan Mealshake..

2 Oct 2014

Anak Kurang Selera Makan?? Jom atasinya dengan Mealshake..

Assalamualaikum...

First of all, saya nak tanya all parents over the world... semua nak ke anak2 anda sihat dan SELERA MAKAN banyak??? Of coz jawapannya nak kan...

Tapi ada segelintir kanak2 yang suka memilih makanan lagi kan.. Sayur dan buah-buahan tak nak makan..betul tak..

Kalau saya di situasi anda, mesti tak best kan..nak cari something untuk naikkan selera makan anak kita kan..betul tak???

Ok..Arini saya nak share tentang Mealshake Shaklee...produk ni bertujuan untuk menaikkan selera makan si manja anda, atasi sembelit dan sebagainya...Boleh lihat dalam gambar yang saya attach yer..

Mealshake
 
 
Mealshake ni come out dengan perisa vanilla.. so anak2 selalu suka la..Macam saya, bila start anak saya umur 1 year saja, saya dah bagi kat dia dengan letakkan satu sudu kecil dalam botol susu Ayra, my daughter..

Now, Alhamdulillah..SELERA MAKAN PUN BERTAMBAH & BERAT pun makin naik.. before this, memang nak naik 1kg sebulan pun susah..

Tapi yang bestnya, buah-buahan pun dia dah mula  makan sekarang ni..Last week pergi melawat lading buah-buahan di MARDI, syok tengok dia makan buah.. Tembikai, Belimbing, Limau bali dan Honey Dew semua dia sumbat..hihi..

                                                          My Daughter, Ayra Arissa

So all parents yang masih mencari-cari supplement yang sesuai untuk si manja anda,bolehlah try bagi Mealshake..InsyaAllah x menyesal...seronok lagi ada la..hihi..

Maklumat lanjut boleh terus call saya atau whapp yer..kita sembang2 dulu pun x pe..

Boleh grab OFFER Mealshake ni untuk bulan ni saja tau.. Buy 3 free 1.. 1 canister boleh tahan banyak bulan yer..



FB Rosshalinda Rozali I 011-35161912I   
COD area Pulau Langkawi, lain2 area guna pos laju
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment

BlogRosshalindarozali © . Designed by MaisarahSidi.com